Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Johanna Uppman - 9 mars 2011 17:34

Ja, nu är jag hemma igen. Jag tror (och hoppas) att mina uggs har klarat sig. Det var nämligen snö slask på väg hem :( Men jag hoppas att snön (slasket) smälter bort så att det äntligen kan bli vår ;P

En bild på en väldigt fin person:

  

Ska nog ändra bloggen till en ljusare färg och göra en finare header, men idag får jag nog försöka plugga. På fredag ska jag har prov på cellen, huden och skelettet + engelska glosor. 

I dag blir det thaimat till middag och sedan kolla på Sveriges mästerkock, ett ganska kast program egentligen.

Puss och Kram!

//Stekpannan

 

Av Johanna Uppman - 9 mars 2011 12:35

Ja vi fick super äcklig mat i Bamba idag. Ost och broccoli soppa, inte min favorit precis. Nu har jag i alla rast och umgås med finaste klassen <3

Haha vilken fin bild jag hittade ;P

  

 

//Stekpannan

 

Av Johanna Uppman - 9 mars 2011 10:57

Ja, nu sitter jag här på världens tjockdata i skolan och har lektion. Ska strax ha lektion, vet dock inte vad vi ska göra. Det snöar mycket och har uggsen idag så hoppas att de inte förstörs :( Pratar med söta Elin <3

 

Ska nog fixa en ny header och ändra färgerna och annat utseende :P

 

/Stekpannan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Johanna Stekpanna! Jag är tolv år och går i sexan :)
På fritiden spelar jag handboll är med kompisar och mycket mera :P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards